четвер, 23 жовтня 2014 р.

3 модуль (частина друга)
Сьогодні ми заверишили роботу з 3 модулем. Ми мали можливість допрацювати свої публікації, виявити їхні недоліки і внести зміни до них. Крім цього ми  працювали з основними питаннями. Прослухавши зауваження інших, я внесла поправки до своїх.
Сьогодні ми створили шаблон своєї сторінки на вікі і внесли зміни до неї, додали туди створені питання.
Я зрозуміла, що метод проектів є досить ефективним, просто потрібно вміло його реалізувати. Для цього потрібно все ретельно продумати і вдало підібрати матеріал. 
Після сьогоднішнього модуля я нарешті чітко зрозуміла, що повинен представляти собою проект. Сьогодні в мене появилося досить багато ідей для реалізації свого проекту. Я думаю, що зможу їх втілити в життя. 
Якщо на попередніх  парах я сиділа і не розуміла, що в мене хочуть і що ми будемо робити, то після третього модуля я нарешті зрозуміла, що являє собою метод проектів і як його реалізувати. 

2 коментарі:

  1. Молодець! Хороша рефлексія! Ви стаєте на правильний шлях!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Але в мене таки виникли проблеми. Я вже видалила шаблон проекту, але неможу видалити посилання, яке йде на сторінку Антонюка Юри.

      Видалити